Vaknat

My lord vad min kropp värker hahaha.. fast jag tycker det är helt okej. Mer än helt okej faktiskt eftersom jag gjort massa roliga saker. Ändå sitter jag här och filurar på om jag ska åka iväg och ta ett ridpass på Josse. Men orkar jag verkligen? Ska vara hästvakt till Elis och Tage från och med söndag också så då läre jag vara pigg och utvilad i benen.
 
Vet ni vad det värsta med att vara arbetslös är? Att väldigt få företag svarar på ansökningar man skickar. Jag känner att jag tar mig massa tid att kontakta just dom och söka jobb som jag verkligen vill ha och dom kan inte ens ta sig tid att skriva "Tack för din ansökan", "Jobbet gick till annan sökande" eller ja men någonting alls. Jag tycker att det är respektlöst och alla vi arbetslösa sitter ju i en dålig sits och vill gärna ha ett jobb. För tio år sedan svarade alla på de ansökningar jag skickade. Så någonting har hänt och det tycker jag är tråkigt.
 
Jag fick inte lägenheten. Är faktiskt mer besviken än jag trodde. Jag vill så gärna bo kvar här i min trygga bubbla. Men vi får se, ska kolla på två andra lägenheter nu framöver som ligger på ett annat område. Hmm oj vad nere jag låter men det är jag faktiskt inte. Jag har det väldigt bra trots att jag inte har ordning på allt runt i kring mig.
 
Jag i mars 2013

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du får lgh du söker, står själv i kö och tycker det nya kösystemet är dåligt. Har du stått länge i kö= har du många poäng? :) Jag tycker du gjort en otrolig vikt resa, du inspirerar !!

Svar: Tack, just nu finns det inte riktigt någon lägenhet jag vill ha men jag ska titta på dom iaf:). Vad är det för skillnad på kösystemet? Hur vet man hur många poäng man har? Jag har stått i kö sedan jag flyttade hit tror jag haha.. Kul att du tycker det! Jag försöker ge en bra bild av när allt går bra och när allt går skit :P
Hanna

2013-09-06 @ 11:49:28
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Fin bild

2013-09-06 @ 14:03:45
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0