Men nu längtar jag hem

Resan hem till Stockholm gick kanon. Det är sån himla tur att jag älskar att åka bil. Synd att det är så dyrt bara. Nu har jag precis packat om mina påsar så att de blir lite lämpligare att frakta. Shit vad mycket bra jag köpt!

Jag har fortfarande inte bestämt mig hur jag gör imorgon. Om jag brassar hem så fort jag vaknar eller om jag väntar till Börjes öppnar och då shoppar loss på ridbyxor mm. Varför jag ens funderar är för att Dansa tävlar dressyr för första gången och jag vill vara med!!

Fick ett sms av Lina idag om att Viktor hade sprungit med Winston idag och att han såg okej ut :-)! Lycka.


Katten satt på sängen och inspekterade när jag packade. Hon kommer att älska när jag kommer hem med alla påsar och saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0