Middag med tjejerna

Ikväll samlades några av mina pärlor här hemma och käkade tre rätters. Allting blev riktigt gott och herre gud vad mätt man blir. Jag ska skriva egna inlägg med recepten men menyn var..
 
Skaldjurs mix, aioli & västerbotten kex
Fläskfilé, ugnsrostade grönsaker och Örtsås
Tre glassar med crunch
 
Jag älskar verkligen det här. Planera, handla, laga och bjuda!
 
Imorgon ska jag åka och hälsa på våra små kattungar. Kanske kommer jag hem med en knodd? Jag ska göra allt i min makt för att inte göra det. Men det skulle ju vara lite mysigt med en kattunge. Men jobbigt också. Jag känner mig rastlös men ändå trött. Antar att det är för att jag nu är helt fri igen. Inget jobb inga planer. Shit vad jag längtar till Ullared nu!!!
 

Kommentarer
Postat av: Helena

När ska du till ullared??? :)

Svar: Du måste följa med!!!
Hanna

2014-08-13 @ 14:09:14
URL: http://helenawoxberg.blogspot.com
Postat av: sanna

Fin:)

2014-08-18 @ 09:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0