God morgon god morgon

Nu ska jag strax bege mig ut på en promenad med Baltazar i det disiga men soliga vädret. Baltazar ligger fortfarande kvar i sängen och snozar. Jag har sökt jobb och fixat med en av julklapparna som jag ska ge bort. Kattungarna är helt crazy och flyger runt här och ibland landar dom mitt på datorn. Det är verkligen livfullt och härligt att ha djur hemma. Det kommer att bli så tomt när dom flyttar. Just nu använder jag dom ju lite för att jag ska känna mig behövd, det hjälper. De kräver verkligen min uppmärksamhet och det gör mig varm i hjärtat.
 


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka godingar!!!Snart min tur att mysa med dom söta!!

2014-12-20 @ 08:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0