En skön busy torsdag

Mormor ringde mig imorse då jag var påväg till stallet och frågade vart Baltazar var. Jag har ingen aning om vart min egen hund är idag. Mamma och pappa håller på att bygga om eller byggubbar bygger om så han är inte där. Mormor sa att Linda jobbar och han var ju uppenbarligen inte hos henne och morfar som han var igår. Jag får anta att mamma har fixat det på bästa sätt för honom vilket jag tror. Sen fick jag höra att han hade älskat Elly som hälsat på igår och jag vet ju att han är en människorkännare och Elly är världens härligaste människa! Men det är roligt att få höra att han verkligen gör skillnad på folk och visar hur mycket han gillar dom!
 
Åkte till stallet tidigt idag för att hinna allt innan jobbet. Tänkte rida och sen fixa hela stallet. Märkte dock efter två boxar att min handled var i riktigt uselt skick idag. Så jag red inget utan fixade bara stallsysslorna och sen gick jag ut i hagen och pussade på hästarna innan jag öppnade upp så de kunde gå i hela stora hagen. Sen gjorde jag klart stallet och fick en riktigt skön och bra känsla i kroppen.
 
Nu sitter jag nyduschad och nyäten i soffan och är lycklig över att vågen visade Minus 46 kilo! 4 kvar till kameran nu, yeay!! Idag åt jag rester från gårdagens middag med Carina - Kycklingfilé med soltorkadetomater och mosarellaost i ugn med tzatsiki, Mums!
Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0