Faan fan fan

Jag är så jävla sur just nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Tusenlappen är borta, helt veck. Jag har gått igenom ALLA kartonger på vinden och alla skåp/lådor i hela lägenheten. Vart fan kan jag ha lagt den där ramen? Nu har hjärnan liksom låst sig och jag kan fan inte leta nått mer. Jag har som ett tryck över brösten av dåligt mående för att jag slarvat bort "Min första intjänade tusing". Fan alltså.
 
Nu ska jag försöka hitta något att äta i mitt ganska fulla kök men som innehåller väldigt lite av det väldigt rena. Min frys består av grönsaker och bär. Min kyl innehåller nog ingenting vettigt. Ost, ägg och två champisar blire nog. Kanske kan tänka bättre när jag fått något i magen.
 
Hittade massa kort på vinden när jag gick igenom alla fotografilådor. Tänkte därför göra några "Kom ihåg vart du är fredag" framöver. Viktigt att komma ihåg vad man strävar ifrån också och inte bara vart jag vill för det har jag ju väldigt lite aning om.
Gammalt kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0