Hepp hepp

Kom hem för en stund sedan efter en dag på språng. Har landat i soffan och har hämtat hem min hund så nu är familjen samlad. Min handled har helt fuckat upp sig idag. Det blev lite bättre av Voltaren men det är sinnessjukt mycket den har värkt idag. Jag har inte ens gjort någonting speciellt vad jag kan komma på. Himla underligt. Hoppas den känns mycket bättre imorgon.
 
Varit på möte för Narkotikafritt Bollnäs ikväll. Jag hoppas verkligen att de kommer att lyckas med sin vision. Häromdagen dog ytterligare en ungdom på grund av drogerna här i stan. Det är helt galet att det inte görs mer av kommun och Polis. Jag är besviken på Sveriges system gällande droger.
 
Har inga direkta planer imorgon mer än att hitta min tusenlapp, tänk om de som gjorde inbrott snodde den också. Sen tänkte jag rida länge. Men först ska jag ha sovmorgon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0