Lööördag

Tagga ridning, tagga 30 års partaj. Strax styr jag bilen mot stallet för lite fix inför ridturen när Lina slutar. Blir lite stressigt idag men det ska nog gå bra. Min största "oro" just nu är hur jag ska se ut. Temat är Skoter/afterski. Jag har ett underställ som jag ser ut som en stoppad korv i. Nä fy tusan, bild kommer möjligtvis ut här senare.
 
Snodde ihop en väldigt god rätt häromdagen som jag åt en matlåda av precis. Himla gott!
 
Laxsås.
1 Vitlöks klyfta
Lax (hackad i liten förpackning, rökt?!)
5 dl creme fraiche
1 krm Chilipulver
En klick smör, i med riven vitlök.. vänta 2 minuter, ha i creme fraichen och låt koka upp. Ha i laxen och chilipulvret och låt koka i typ 3 minuter. Klart!
 
Tillbehör.
Blomkål, champinjoner och broccoli körs i ugnen i 200 grader 30 minuter med salt och smör på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0