Måndag

Har börjat denna dag väldigt lugnt och den kommer nog fortsätta i samma anda. Det var längesen jag skrev om min mat igen. Det går upp och det går ner och jag har faktiskt inte vägt mig på nån vecka. På torsdag är det dax. Igår levde jag på ägg och en hand nötter. Ska egentligen undvika nötter nu men jag har lite hemma så då tjuväter jag Maccanötter. Vet ni att det är de fetaste godaste nötterna som finns?
 
Idag har jag förbrett en tacogratäng som jag ska shoopa in i ugnen ikväll när jag kommer hem. Jag äter fortfarande mjölkprodukter trots att jag blitt tipsad om att inte göra det. Tycker inte maten blir god annars och då fungerar det inte. Jag undviker grönsaker och äter mer cocosfett. Sen försöker jag äta massor med ägg. Har återgått till ekologiska ägg från affärn då jag blir lite smått kräksjuk av de svarta prickarna i våra färska ägg från stallet.
 
När jag lever på så lite kolisar som möjligt mår jag som bäst. Suget försvinner och jag får ett lugn i kroppen. MEN maten är inte den roligaste och det är lätt att tröttna. Men just för sekunden går det bra.
 
Mmm just det, BUSTED, jag dricker Celcius ibland också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0