Stalldag

Imorse hämtades jag upp kvart i nio efter fyra timmars sömn. Ridhuset var bokat och jag var så jälva trött. Men jag lyckades komma upp och ut i tid. Allting flöt på bra och Baltazar fick umgås med Annika medans jag filmade Lina och Dansa. Efter alla stallsysslor så åkte vi till Storstallet och donade. Efter det blev det en ridtur mot bommen, Lina på Burr, Frida på Bronzac, Ida på Silver och jag gåendes med Baltazar. Det var lite klibbigt och kladdigt men det var ganska mysigt att strosa där i skogen utan att vara livrädd för björnarna. Vi såg dock 7 rådjur när jag och Baltazar var själva.
 
Jag kom hem redan vid fyra och har sedan dess bara tagit det lugnt och njutit av mitt hem. Kollat lite på Melodifestivalen sen igår, vad har hänt med den där tävlingen? Jag gillade ingen. Baltazar har legat däckad innanför dörren sedan vi kom hem vilket är tur eftersom han är så lortig. De senaste timmarna har jag pysslat med lite "måste göra" grejer. Borde äta nått men orkar inte laga mat. Har ätit 3 ägg och lite nötter idag och är hyfsat mätt, kanske blir ett ägg till nu innan sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0