Tog en promenad

Det är helt underbart väder ute så jag bestämde mig för att gå en runda. Jag har nog saknat att gå för det kändes som att jag bara flög fram. Mitt knä är helt fucked up just nu så jag haltar mig framåt, speciellt då jag gått i trappor. Men det var ändå en grymt härlig känsla att bara få strosa runt ute i mörkret och andas. Jag behövde det ikväll. Få lite frisk luft, nya tankar och ödlsa bort lite tid.
 
Nu ska jag faktiskt gå och sova, Klockan är nio och jag är riktigt trött. Är fortfarande hes och om rösten ska hålla imorgon så måste jag sova den tillbaka. 

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Skönt att bara gå ut och gå en sväng. Hoppas ditt knä blir bättre :)

Sv: Jorå Volvon är kvar. Det är Micke som har leasat nya bilen från sitt jobba så det blir väl mest han som kommer åka i den :P

Svar: Aha :)
Hanna

2014-02-04 @ 19:15:46
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0