15 januari

Åkte och hälsade på Veronica och lilla Alice idag. Älskar energin i deras hus. Veronica är en himla klok och bra människa! På vägen därifrån åkte jag förbi en olycka, det bara knyter sig i magen på mig. Det var riktigt riktigt halt idag. Efter åkte jag direkt till stallet och red.
 
5 timmar senare kom jag till gymmet och körde crossen 33 minuter. Jobbigt men det går bra fortfarande. Imorgon och framåt kommer nog benen börja bli lite stumma igen. Tre dagar på raken är ok. Så resten av veckan blir det till att kämpa. Linda och Linn var på gymmet och höll mig sällskap. Unnade mig blåbär och grädde till middag! Sen kom jag på att det är vägdag imorgon, shiit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0