En nyårsafton

Sanna kom hit och åt middag med mig tidigare. Tänkte att jag ska blogga om maten imorgon, det var dock bara gamla favoriter i repris. Vi tog en promenad runt stan i blåsten och jag måste ju säga att jag fortfarande älskar den när jag inte är i stallet. Det var väldigt uppfriskande men Baltazar var som ett grustag när vi kom hem så han fick duscha. Hon åkte dock hem innan tolv så jag har suttit här med Katten och Baltazar och kollat på Förhäxad och pillat lite på datorn. Klickat hem en beställning från Cubus, det känns lite dumt att beställa för sparade pengar men nu är det gjort.
 
 
Känns lite overkligt att det är nyår helt utan snö och vinter. Känns lite som vilken kväll som helst. Baltazar har dock haft en lite jobbig kväll med alla smällare och raketer. Han ligger och flämtar, krafsar på mig och kryper upp i knät eller bakom ryggen. Det har dock smällt otroligt mycket mindre här än på stan där jag bodde förut vilket känns skönt. Nu ligger djuren och sover i sina "sängar" och jag ska göra detsamma strax.
 
Vad har ni gjort ikväll?

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi ock och lade oss strax efter tolv. haha

Svar: Skönt :)
Hanna

2014-01-01 @ 10:32:03
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: sanna

Morgon stund har guld i mun :))

Svar: Verkligen :)
Hanna

2014-01-01 @ 14:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0