Fegisen

JA den är i farten igen. Lina vill rida på en åker idag och jag tror ju att Winston kommer skutta iväg med mig då. Men nu har jag börjat fundera på om jag ska våga mig ut i en galopp. Anledningen? Jo Frida ska vara med idag och filma och knäppa kort. Vore ju så himla himla fint att ha en bild på galopperande oss i snön! Jag kan ha den som header. Att stå vid kanten och kolla på känns rent av livsfarligt. För då tror jag att Winston också vill springa fort. Bättre att underhålla honom kanske?! 
 
Jag har kollat på Ponnyakuten nu och tänker att om barnen rider på dessa vilda hästar så kanske jag kan sitta kvar på Winstons skutt. Men det vet man ju aldrig och barn har bättre läkkött än mig, garanterat. Sen vet jag ju inte om han kommer att skutta heller. Det var nån vecka sedan han gjorde det. Men åkrar alltså. Shit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0