Finbesök

Carina kom och hälsade på idag. Passade ju så bra eftersom jag har en hemmadag. Vi tog en promenad på en timme runt ridhuset och travet. Funderar på om jag ska få räkna det som ett pass för vi gick fortare än 6 km/h. Sen satt vi vid köksbordet och pratade barnuppfostran, kost och träning bland annat. Carina har väldigt sunda värderingar och det är så skönt att bara få ta del av någon annans tankar kring olika ämnen.
 
Nu sitter jag och klurar på om jag ska unna mig lite tacos ikväll. Vore mysigt och smarrigt! Annars borde jag kocka ihop blomkålssoppan som jag planerade för typ två veckor sedan. Recept och nya maträtter är inte riktigt min grej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0