Förkyld och jobb

Det passar inte så bra ihop så jag måste bli frisk till imorgon eftersom de erbjöd mig jobb. Känns himla kul att vara på banan igen. Hoppas jag känner mig bra imorgon. Ikväll känns det mycket bättre än igår och tidigare idag.



Har kokat ihop en botningskur på citron och ingefära.

Ikväll var jag på en clinic och att sitta i ett kallt ridhus 3 timmar var kanske inte toppen för mitt tillfrisknande. Imorgon blir det nog ganska tomt här för jag har inte hunnit förbereda något. Gonatt

Kommentarer
Postat av: Anna Andersson

Krya på dig! Men grattis att du fått jobb, är det ett tillsvidare?

Svar: Tack :), nej det är bara som timvik men det är alltid nått :)
Hanna

2014-01-28 @ 09:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0