Fredagen är här

 
Sitter nu hemma i soffan efter en dag hemma hos Johanna. Vi har planerat 30års presenter. Planen är att vi ska göra någonting gemensamt istället för att ge varandra saker. Nina var också där men hon gav upp och gav mig och Johanna ansvaret för att planera allt. Johanna och jag är taggad på äventyr. Men just nu lutar det åt en weekend resa. Nina ville att vi skulle åka imorgon. Jag tänkte att det var en bra idé så jag slipper oroa mig för flyget senare. Johanna tyckte att det var alldeles för impulsivt. Så nu vet vi inte när vi åker och inte vart men vi ska åka någonstans, det är bestämt.
 
Nu har jag förberett maten tills ikväll, Lina kommer hit och käkar! Strax ska vi åka mot stallen och mysa några timmar. Känns som en himla bra fredag. Rösten är lite bättre men långt ifrån bra. Har vart utan internet idag, tydligen något fel på hela systemet så därav min frånvaro. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj ska ni bli ett tiotal till, välkommen efter...

Svar: Men joru snart krossar vi 30 strecket :)
Hanna

2014-01-31 @ 20:19:36
Postat av: Helena

Weekend vill ja oxå åka på!!! 😊

Svar: Lätt jag fixar Facebookgrupp:)
Hanna

2014-02-02 @ 13:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0