God morgon

Har bara vridit och vänt mig hela natten. Jag var jättetrött igår när jag la mig men det tog ändå två timmar innan jag somnade och sen vaknade jag strax efter igen. Imorse låg alla mina kuddar utom två på golvet så sovrummet såg ut som samma kaos som natten har känts. Jag känner mig ändå hyfsat pigg och ser fram emot dagens aktiviteter.
 
Äter chokladmousse till frukost idag också. Samtidigt som jag fixar lite telefonsamtal, tittar på ett avsnitt Förhäxad och bloggar. Idag är första dagen på "Januari - Do it", alltså 33 minuter på crossen. Innan dess ska jag ut på en tur med Winston och fixa stallet.
 
 

Kommentarer
Postat av: lina

Du är visst tuff nog, för annars hade du hoppat av och gått hem med honom direkt idag istället för att fortsätta och få igenom det du ville. Ridning är inte, och kommer aldrig vara lätt. Vissa dagar är man rädd och känner sig sämst i världen (du vet ju hur jag är vissa perioder), medan andra dagar är underbara. Du kan inte räkna med att allt ska vara lätt som en plätt från början. Djur är djur med egna ideer och känslor. Winston kanske hade en dålig dag idag, lite förskyld, stel, dålig motivation, på rethumör. Han är dessutom nästan lika envis som dig (inte lika envis, eftersom att det är han som får ge sig gång på gång) och du vet lika väl som jag att ni har galet roligt tillsammans större delen utav tiden. Du kan ju inte ge upp för att ni har en liten motgång! Tänk alla galopper och barbackaturer med dinglande ben du kommer missa. Det går ju inte!

2014-01-02 @ 19:32:51
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: lina

Nu kom det på fel inlägg också!

2014-01-02 @ 19:33:12
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0