Känner lugnet

Just nu mår jag sådär himla bra igen. Tänk vilken tur att jag får göra det oftast. Det är lätt att glömma bort allt bra och klaga och hitta fel. Det är mycket i livet som inte blir som man har tänkt. Jag kan tycka att det är sorgligt. Jag kan även känna att det nog är bra. Det är nog bra att kämpa lite. Och ibland är det bra att bara släppa taget eller ta ett beslut oavsätt vad beslutet blir. Just nu har jag inget uppmärksamhetskrävande frågetecken i mitt liv och det är otroligt skönt. Att bara få känna lugnet en stund gör mig gott.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad skönt. Njut av det! Jag önskar jag kände likadant.

Svar: Ja sjukt skönt :)
Hanna

2014-01-18 @ 09:16:25
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0