Maten

Det går skitbra med maten. Jag äter och äter rätt. Just nu lever jag på tacos. Idag är sista dagen sen måste jag hitta på en ny rätt att kocka ihop så jag slipper laga mat i några dagar haha.. Blomkålssoppan måste ju göras innan blomkålen blir gammal. Kanske blir det idag då. Om det blir gott så lägger jag självklart ut receptet!
 
Försöker klura ut en ny utmaning till nästa månad och jag tror att det kan bli något med maten. Inga mjölkprodukter? Mera fett? Minimalt med kolhydrater(alltså onödiga grönsaker som jag bara äter för att det är gott)? Jamen lite åt det extrama hållet. Har ni några förslag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

gosh vad gott det ser ut...tycker mer grönsaker o mindre ost/ youghurt /grädde gällande maten.

Svar: Ok mindre mjölkprodukter helt enkelt. Varför mer grönsaker? Jag vet dock inte om jag visat hur mycket grönsaker jag verkligen ätit :)
Hanna

2014-01-22 @ 07:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0