Pepp


Jag får så himla mycket pepp av folk att jag skäms. 
Jag är så imponerad av att människor verkligen kommer fram till mig och ger mig komplimanger och beröm. Det är så himla fint och snällt! Just nu när det går lite si och så med vikten känner jag att det är extremt nödvändigt att ha lite koll på kroppens form istället. Jag tycker att jag ser likadan ut, jag känner ingen skillnad just nu. Mina lår kliar och flebbar runt. Min magen hänger och dallrar. Mina armar är så vita att varenda bristning syns. Jo sörreni KOLL det har jag på de mest dåliga sakerna på min kropp. Jag börjar bli bättre på att se de goda/positiva delarna av min kropp också!
 
Häromdagen kom det fram en kvinna som bor här på området som jag ganska nyligen flyttat till och säger "Hur mycket har du gått ner nu? Vad gör du? Hur orkar du? Jag ser hur du ränner i träningskläder hela tiden!!!". Jag blir lite stum, tänker att hon kanske känner igen mig från nånstans och säger sen "ja jag har väl gått ner 47 kilo kanske och". Hon skriker då rakt ut FÖRTIOSJU kilo?!? Men du har väl bara bott här 2-3 månader??". Då säger jag "Jaha ja sedan jag flyttade hit har jag inte gått ner ett gram". Hon säger "Det måste du ha gjort, 7 skulle jag tippa på". KUL att hon tycker att min kropp ser 7 kilo smalare ut haha.. Så jag antar att träningen tar på fläsket :D!!
 
Jag skickar ut ett stort varmt tack till alla ni fina människor som hänger med mig på denna resa antingen hela vägen eller en kortare bit. Det är så himla härligt och oväntat att jag har kunnat gjort denna förändring med hjälp av så många okända personer!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror du fått långa smala fingrar oxå, kram mamma

Svar: Det är nog hästen som dratt ut dom :P
Hanna

2014-01-21 @ 18:23:07
Postat av: Anne

Vad roligt att få höra sånt =)

Huset du skrev att du tyckte var fint på FB är nu till salu http://www.hemnet.se/bostad/villa-2rum-savsberg-bollnas-kommun-alftavagen-18-5961723

Svar: Haha vad roligt att du sett det :). Ja jag har sett det, jag ska på visning :D! Tack för att du tänkte på mig!!
Hanna

2014-01-22 @ 15:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0