Släppt

Har inte känt mig sugen på fel saker på flera timmar. Woopido! Tidigare idag var det förjäkligt. Jag och huvudvärk ni vet. Jag tror jag har kommit på vad det beror på nu, huvudvärken alltså. Chili, i princip alltid när jag ätit mat som innehåller ganska mycket chili så får jag huvudvärk.
 
Varit på möte i flera timmar ikväll, kommer framöver kanske att introducera ett av mina fritidsprojekt här på bloggen. Det är många i vår omgivning som behöver hjälp och jag vill göra det jag kan för att förbättra läget lite.
 
Bestämde mig för att promenera hem och det uppskattade Baltazar och eftersom jag liftat dit, var utan koppel och pratade i telefon så tog han alla chanser till att nosa på varenda snöflinga på marken. Galna hund jag kan inte förstå hur mycket han kan nosa och kissa. Börjar bli riktigt bra väder nu också när graderna börjar gå upp lite. Tänk vad fint allting blir med snö på sig! Nu har jag kollat klart på 2013 års Julkalender. Kan vara den bästa ever!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0