Tisdagen den 14 januari

Vaknade med huvudvärk och såg ett sms från en vän som jag skulle hälsa på på förmiddagen. Det stod att de tillbringat natten på akuten och att vår dejt därför var inställd såklart. Jag gav mig själv sovmorgon. Vaknade någon timme senare och hade fortfarande ont i huvudet. Gick som en zombie här hemma och försökte se ett avsnitt Förhäxad.
 
Sen ändrade jag taktik och åkte till stallet och tänkte att det är bättre att få allting klart så kan jag dra täcket över huvudet sen. Efter stallet väntade dock crossen och det var lite av en pärs idag. Kroppen kändes dock rätt så pigg men huvudet klarade nästan inte av min härligt peppiga musik på högsta volym :P.
 
Nu har jag lagat mat, kommer ut ett till recept väldigt snart. Snart klä på mig nu innan Emma kommer och hämtar upp mig för kvällens möte. Vilken dag. Tänker nog unna mig en extra middag ikväll om jag orkar eller en skål blåbär och grädde Mmm..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0