en stekt Hanna som kokar här

Har fått en ny rutin och gått och lagt mig ovanligt tidigt i ca en veckas tid. Tänkte göra detsamma ikväll men min kropp kokar, min rygg och min rumpa alltså gash. Känner mig helt utpumpad av värmen. Men kan som sagt ändå inte sova och då brukar jag ta till spikmattan, mmm ni fattar det går ju inte ikväll. Det sjuka är att jag ska iväg på sol och bad semester i helgen, tror ni jag e taggad?! Dessutom låg jag mest i skuggan idag och dit jag ska är man i solen varje timme den är uppe för det finns bara tallskog där.


Jaja hursom så cyklade jag och handla ikväll. Baltazar fick stanna hemma och vila. Värmen tar på honom också . Jag fullkomligt älskar att strosa runt i mataffärn och shoppa mat. Imorgon blir tacos till frukost lunch och middag. Smarrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0