Fixardag

Denna onsdag består av saker jag vill ha fixat. Började med att åka på Tuppz för att köpa ett nytt bilbatteri eftersom min bil kräver en stunds "hålla andan startning" just nu. Tyvärr hade dom inget batteri så nu kan jag fortfarande bli fast överallt där jag knäppper av bilen. Efter det åkte jag till Växbo och duschade Baltazar. Ska även borsta igenom honom grundligt.
 
Skulle även måla om min kista och en säng som jag ska ha som extra säng i lägenheten ett tag eftersom Katja kommer och bor hos mig i några veckor. Men alla är borta och jag kan inte bära någon av dom själv. Så nu sitter jag här och funderar på vad skjutton jag ska hitta på istället. Mina planer funkade inte riktigt.
 
Senare idag så kommer den nya hovslagaren och kollar på hovarna, massören kanske kommer och så ska jag rida till Winstons ägare för att hämta kontraktet. Det blir nog en lugn barbacka tur eftersom det är så himlans varmt. Ikväll ska jag ta tag i min lägenhet, det är totalt kaos, kläder överallt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0