Semester

Som jag har längtat.. or not. Jag gillar att jobba, att ha en bra sysselsättning förhöjer livskvaliteén. Men i mitt sommarjobb ingår 8 dagars sammanhängande ledighet på schemat. Jag skulle lätt kunna ha jobbat några fler pass istället men nu är det såhär och då får jag lov att utnyttja ledigheten.
 
Mina "vill hinna"
* Borsta/bada Baltazar.
* Fixa klart balkongen.
* Städa hela lägenheten grundligt.
* Måla några väggar i stallet
* Duscha Winston.
 
Annars ska jag njuta av fina vänner och familj som alla andra dagar på året. I helgen ska jag nog ut på fredagkvällen och sen åker jag troligtvis till Vinströmmarna på lördag. Självklart ska jag även vara i stallet och pyssla med hästarna men Winston blir så svettig så det blir inte så hårda pass i denna värme och så ska han ju vila två dagar i veckan. Havet lockar också när det är soligt och varmt så en dag dit vill jag klämma in. Det kan vara så att jag hinner med en tur till Stockholm också, ska se om jag kan ta mig råd till det.
Ett enkelt kort efter lördagens grillfest i Växbo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0