Solen är här

Utifall någon har lyckats missa det. Folk har gått bananas och just nu när jag sitter här i min soffa med balkongdörren öppen så hör jag två olika låtar på ganska hög volym, undra om jag skulle ha gjort det om det vart regn idag. Jag har spenderat några timmar i Segersta med Veronica och A idag. Vi låg på en strand men det vara bara jag som badade och vi låg mest i skuggan haha.. Jag blir helt rastlös och får lite lätt panik av att ligga i flera timmar. 
 
När jag väl kom till stallet brann min rumpa så jag bestämde mig för en barbackatur till Badet. Vi kom halvvägs sen vände jag på grund av att det var så jävulskt mycket kusar(bromsar, mygg, flugor, ALLT), min rumpa brann och det var så himla varmt så Winston var redan svettig. Kändes inte okej att slita ut honom för mycket i denna hetta. Han var i vilket fall som helst hur duktig som helst.. Tog båda galopperna och var riktigt pigg och allert!!

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Det var sjukt mycket insekter när vi red i dag också. Hästarna blir ju helt tokig på dom och jag med för den delen :P Annars är det ju väldigt härligt väder :)

Svar: Winston bryr sig otroligt lite om dom motför mig haha..
Hanna

2014-07-12 @ 19:34:20
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0