@ work



Att ha längre sysslolösa stunder är det absoluta värsta för mitt mående. Mitt mående påverkas av vad jag äter eller mer om vad jag känner för att äta. Min hjärna blir rabiat och spelar upp långa rader med godsaker som hoppar förbi mitt sinne. Sjukt jobbigt.

Det blir otroligt mycket småätande här på jobbet. Jag har bunkrat upp med ost och cocosflarn mm men det är inte bra att småäta överhuvudtaget.

Ja jag ville väl mest bara skriva lite om att det känns tufft nu. Och jag är övertygad om att det beror på att jag är flr liberal. Och jag är övertygad om att det inte kommer att funka för mig att vara striktare nu. Jag har provat men faller som en fura inom två veckor. Hur man ska göra? Jag läre ta reda på det!

Denna vecka har jag kört på att inte vara så mycket på affärer och varit hos vänner till efter 22 på kvällarna. Ganska ohållbart i längden men funkar för stunden. Jag känner mig som jag upplever en alkoholist med vita knogar är. Ett helt ohållbart sätt att leva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0