Godmorgon

En seg morgon med gofrukost och en dejt med lillbrosan senare sitter jag här i soffan. Jag ska strax åka iväg till Gubben och gå en hurtrunda medans E rider/sitter på. Han går ju i ultrarapid så tiden lär inte bli svår att hålla och det är toppen. Tiden är alltså 6 km i timmen.
 
Jag känner mig sjukt nöjd med att börja jobba imorgon, det känns som att jag kan börja leva lite igen och inte gå på lite vänt. Så nu ska jag skutta i mina hurtkläder och cykla iväg mot stallet. Baltazar hänger såklart med i sin fina vagn.
 
Har ni testat de här kokosflingorna? Perfekt om du ska på bio eller flyga eller vara där det kan finnas de som är allergisk mot nötter. Eller om du bara ligger på stallgården och softar i solen. 4 gram kolhydrater och massa fett! Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0