Ögonen går i kors



Har mindre än hundra sidor kvar men mina ögon orkar inte vara öppna. Jag inser att mina tre pass denna vecka, nattmatningarna och en sen midsommarafton har gjort mig lite tröttare än vanligt.

Dessa dygn jag har jobbat har jag utnyttjat mina underbara och snälla vänner för skötsel av kattungarna. Johan, Lina, Viktor, Johanna och Andre denna vecka skulle aldrig fungerat utan er♥! Inatt tjänstgör Elina och Sofie för första gången och det kommer säkert gå galant. Tänk vad många som ger dessa katter kärlek, de är uppväxta med maximalt med kärlek!

Imorgon checkar jag ut från jobbet och Dansas första dressyrtävling står på schemat!

ps. glömde nästan.. har ni läst den här boken? så underlig men jag har läste alla andra som finns här förra året. Så vad tyckte ni? Och har ni något annat bokmåste i sommar? ! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0