Tid

Ikväll känns det som att jag har tid i överflöd eftersom jag är ledig imorgon också. Är super trött och har ont i min käke. Går jag och lägger mig nu så vaknar jag fyra inatt. Käken trodde jag att jag hade ont i på grund av att jag tuggat för mycket men nu börjar jag allvarligt fundera på om jag har ett hål i en tand. Jag är ju livrädd för tandläkare eller jag är rädd för smärtan. Men grejen är att just nu går jag och har vad någon kunnig person nog skulle kalla ångest för att jag snart måste laga eller dra ut en tand så jag vet inte riktigt om det kanske är bättre att göra det för att få det klart. Eller ja så tänker någon procent av mig. Resten skriker att jag hellre dör än går till tandläkaren. Grejen är den att jag är galet rädd för sprutor också men smärtan för att borra är värre så jag vill hellre ha 7 bedövningssprutor. Jag är ändå i ett vakum när jag är hos tandläkaren, jag är hemsk. Åhh fy fan. Jävla skit helvetes jävla apkäke.
Tur att jag har kattungarna som underhåller mig en kväll som denna. Skulle göra tacos men jag kan typ inte tugga så jag sket i det. Näe nu hoppar jag nog i säng efter lite matning av småttingarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0