24 mars

Jobbet gick strålande idag, så härliga individer som jag får spendera min tid med. Men det är svårt att vet allt som de ska lära sig tycker jag. Slutade fyra och då strålade solen och jag tog bilen direkt till stallet. Mockade lite innan Lina kom och allt gick så himla lätt och fort idag. Vi lagade dörren till krypinet också. Sen tog vi en promenad med Dansa, Winston och Baltazar. 
 
Pappa kom och hämtade Baltazar och jag gick på bio med E. Nu är jag nyduschad, hur underbart är det inte att känna sig helt ren och fräsch?! Jag älskar att duscha och bada. Nu kollar jag på Criminal Minds och ska måla mina naglar och sen lägga mig innan tolv. Herre min gud va trött jag var imorse, därav tidig kväller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0