Babytime

Efter stallet idag åkte jag direkt till Sofia som är hemma ifrån Stockholm. Cirka 2 timmar senare än vad jag hade beräknat kom jag. Det är illa, jag ogillar sena människor. Men tiden i stallet var guld värd idag och likså tiden efter såklart. Vi satt i solen och pratade om resor och allt annat. Sen åkte jag hem och åt och duschade innan de hämtade upp mig och vi åkte vidare till Marlene. En himla bra dag helt enkelt.






 
Kom hem för drygt en timme sedan och har suttit här i soffan och raggat möbler till kvinnojouren. Kanske ska slänga ut en förfrågan till er med? Ni är ändå några här så ni kanske kan bidra med nått. Marlene bidrog med en kasse leksaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0