Friidayy

Min dator tar över mitt liv känns det som ibland. Idag skulle jag bara kolla lite snabbt innan frukosten. Nu 4 timmar senare har jag uppenbarligen kollat klart eftersom jag äntligen klickat in mig här. Fortfarande inte ätit någon frukost dock. Men sökt några jobb och det behövdes.
Igår när vi var ute och strosade..
 
Tror att jag ska ta en liten tur ute i solen med Katten och Baltazar innan jag kockar ihop någon lunch. Sen ska jag lyxa det med en eftermiddag i soffan med Criminal Minds. Jag har hittat den bästa uppfinningen ever. Så nu kommer jag att bli tvnörd igen. Men först djuren och mat.
 

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Så söt bild :)

Svar: Ja hon är fin:)
Hanna

2014-03-14 @ 18:46:28
URL: http://mikxki.blogg.se
Postat av: Denise

Hoppas du får någon napp från jobbsökandet :)

Svar: Tack:) Det hoppas jag med!
Hanna

2014-03-15 @ 18:34:44
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0