Härlig dag

Åkte till stallet med Johanna på förmiddagen. Hästarna var längst nere i hagen så vi gjorde ingenting med dom utan fixade bara stallet innan vi åkte och käkade lunch på stan. Sen pratade vi livet! Helt plötsligt var klockan tre och halv fyra skulle jag hämta upp den andra Johanna för en tur till Söderhamn på ett möte och så skulle vi svänga förbi HM innan. Baltazar fick stanna hemma med Johanna.
 
Shoppade fyra fina klänningar till sommarens partaj och en stickad tröja. Nu har jag precis kollat klart på Criminal Minds säsong 1. Ska kolla 1 på tvåan innan jag hoppar i säng. Fick förfråga om jag ville jobba samma tider nästa vecka för samma person som denna vecka och det vill jag ju såklart. Det är verkligen härligt att jobba!

Kommentarer
Postat av: sanna

Vilka fynd!:)

2014-03-24 @ 18:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0