Hinner inte

Jag är arbetslös och känner att min tid inte räcker till, hur funkar det? Just den här veckan har jag även jobbat måndag och tisdag. Det är himla kul att ha fullbokade dagar men ibland känns det som att jag får mindre gjort då när jag väl har en halv dag ledigt. Idag har det vart ridtur, veterinären med Dansa och möte som slutade nyss. Imorgon är det stallet, Johanna, träffa E och sen möte/studiebesök i Söderhamn.
 
Därför ska jag grotta ner mig i Criminal Minds nu ikväll bara njuta med en stor kopp saft och ingen bulle. Ska kanske blogga om ridturen idag också. Har nada bloggsug just nu, Känns som att om jag har tid över så prioriterar jag ett avsnitt Criminal Minds eller att sova.
Vet ni att man kan prata med telefonen och säga åt den att knäppa kort? Här ovan är resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0