Smärtfri & fotboll

Jag har i princip inte haft ont på hela dagen. Smörjde in mig ordentligt igårkväll så jag fick sova bra och imorse innan ridturen. Det är så skönt! Handled, armbåge och knä har fungerat bra hela dagen. Jag tror att människor som inte har konstant ont kan förstå hur skönt det är att bara känna sig helt normal. Najs!
 
Idag har jag vart i Hudik på fotboll med Lina och kollat på när Victor spelat mot Kevin Walker(Sundsvall). Sundsvall vann vilket de borde göra med tanke på att de är 1 eller 2 steg ovanför Hudik i nivån. Tiden gick galet fort. Vi åkte dit med Victors pappa och herregud va nervös jag var. Kollade jag ner i telefonen eller i golvet blev jag åksjuk vilket jag inte brukar bli. Kollade jag framåt dog jag typ för han kör så himla fort och det var snöslask. Kontrollbehov?! Jorå. Den enda jag inte oroar mig jättemycket med när jag åker med är Lina och det är inte en vanesak för jag har alltid känt så. Annars ogillar jag att åka med alla haha..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0