Byta bil

Känner att jag kan byta bil igen. Denna bil är ju nästan ingenting av det jag vill ha. Eller ja den startar alltid och har stor skuff. Men jag vill antingen ha en mindre bil som är billigare i drift eller en stor bil som kan dra tungt släp. Känns som att jag kan byta till en mindre nu under tiden jag inte har någon hästtransport åtminstonde.
 
Idag har bilen fått sig en tvätt och en städning invändigt. Hade för mycket fritid så jag och Baltazar tog en tur till Växbo för att pyssla lite och umgås en stund med mormor. Winston fick vila men han fick en morot vid grinden efter att jag fixat stallet.
 
Den andra katten kommer lite senare i veckan på grund av magsjuka hos personerna som ska komma hit med den. Magsjuka avstår jag gärna. Men imorgon kommer Helena och två av hundarna hit och umgås med oss så då blir det fullt hus ändå. Ska försöka hinna rida innan, alltså på morgonen men jag bara längtar till sovmorgonar!
 
Imorgon kommer jag att "lansera" en ny grej för alla nyfikna shoppare! Skojigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0