För pigg

Ligger i sängen på spikmattan och tänkte att jag skulle bli trött. Jag har precis kommit hem från en härlig kväll med min fina familj. Vi har ätit så galet mycket mat - Tapas! och så har vi badat. Maten var sjukt god, det var kyckling, fläskfile, räkor, parmaskinkor, ostar i mängder, massa inlagda grejer som kronärtskocka, oliver, soltorkade tomater och ost. Jamen det fanns typ allt och lite till!


Jag hade lite att pyssla med mitt ideella jobb så jag hoppade i badet några timmar efter de andra. De badade dock igen med mig! Sen pratade vi resa igen. Undra om vi någonsin kommer iväg på våran resa, det vore verkligen riktigt skoj!

Nu har jag missbrukat min spikmattatid med att blogga då jag egentligen ska slappna av. Men ville bara avrapportera min fina kväll! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0