Kattungarna is here



Har haft en fullspäckad dag med massa roligt och lite nödvändigt. Började dagen i hemmet med grejer som bör göras.

Stallet stod näst på tur och det var ljuvligt! Vi red till E och hästarna var på riktigt bra humör! Winston brallade lite en gång då Dansa skulle galoppera först. Vi stannade även vid vattnet vid bron och försökte få dom att lukta på vattnet i värmen men det ville dom inte. Efter ridturen fick Winston en rejäl dusch och han älskar det! När stallet var klart åkte vi på hästloppis, jag köpte ett par till tyglar och en padd som jag har funderat på ett tag.

Näst på tur var matlagning till J. 20 kilo är veck från hans kropp nu. Han har verkligen blitt så smal. Kuul. Skriver recepten imorgon.

Nu har jag precis kommit hem från Växbo där vi haft familjemys. Roligt att få träffa alla en kväll såhär. När jag kom hem hörde jag ett pip från köket och där låg dom. Tre små missar. Mamman är arg som ett bi och fräser allt hon kan. Fixade rent till dom och bäddade med massa fluff. Iii nu har jag mina småisar äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0