My day so far

Började dagen med att dra mig lite för länge i sängen med mina fina. Men jag tänkte att de fick sin tid då istället för sen då haha.. Vid halv nio var jag i stallet och insåg att hästarna gick i stora hagen ut mot kullen. Som tur var hade de inte trippat iväg alltför långt så jag kunde lätt ta Winston men Dansa och Noa var som iglar. Winston kändes piggare idag och verkade taggad för en ridtur. Borstade honom noga men fort och red iväg. Han började med att stanna i varje vägskäl igen, jag fattar inte. Men till sist kom vi framåt och jag red mot E för att slippa vägen och kunna rida hela vägen. Han var tittig och jobbig att få fram i skritt men drog på och var jättestark i traven. Jag bestämde mig för att han fick bestämma idag så vi körde galopp istället för trav. Framme vid bron stannade han och vile inte gå. Jag gick fram och tillbaka med honom 5 gånger innan vi red vidare mot E och sen vände vi vid samma ställe som igår. Hem brydde han sig inte om bron.
 
På hemvägen handlade jag massa mat och sen kockade jag 20 matlådor. Gjorde även 15 ostbröd. Duschade, packade och fixade Katten samtidigt. Jag hann även byta gardiner i köket för att Lina ska låna mina som jag har haft nu.

Nu ligger jag på ett hotellrum i Stockholm och ska strax gå och äta middag. Sen lär jag däcka eller njaa vi ska ut på en Geocachingrunda först.
Bye for now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0