Skönt att vara hemma

Hela jag är så trött just nu att jag faktiskt ska lägga mig och sova strax. Emma och jag sov över imorse, jag vaknade 14 minuter innan vi skulle vara på plats för mötet. Ruffsig, pluffsig och sliten kutade vi upp och fixade oss på 3 minuter och sen kutade vi ner till konferenslokalen. Men sen smet vi iväg och käkade lite frukost. Fatta att vi sov över hotellfrukosten haha.. Men vi var vakna halva natten och jobbade med allt så vi sov inte många timmar.
 
Direkt när jag kom hem så kom pappa hit med Baltazar och vi två åkte direkt till stallet för lite mys tid med Winston. Bestämde mig för att rida ut en sväng barbacka och leta en Geocach men vi hittade den ikke.
 
Nu har jag kollat på nått avsnitt Criminal Minds innan Viaplay dog. Det kanske var tur så att jag kommer i säng och blir pigg till imorgon. Älskar att vara hemma med mina fina djur och i min härliga lägenhet igen! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0