Tekniken är inte med mig

Men allt ont har nått gott med sig? Jag sitter här i lite chock. Jag fattar verkligen inte hur tjock jag verkligen har varit. Jag känner mig liksom tjock nu. Men så blev jag osams med datorn för att den vill logga in genom mitt mailkonto BARA för att komma in på datorn!! Allting ska bli sammankopplat och jag hatar det, jag hatar verkligen Windows 8. Hela denna nya dator är en katastrof som gör att jag inte ens vill köpa en nya dator någonsin igen.
 
Men till det goda då. Plötsligt dök det upp en ny mapp på MIN dator där det ligger massa gamla kort på mig. Hur sjukt underligt?! Jaja det passade iaf perfekt med lite pepp en kväll som denna. Tänkte att ni också ska få njuta av den lite tjockare men lika glada Hannan.
 


 
 

Kommentarer
Postat av: sanna

crazy vilken skillnad!!

Svar: Ja kul!
Hanna

2014-05-07 @ 22:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0