Vad händer

Det känns som att jag har så mycket olika pyssel i mitt liv just nu så att jag knappt hinner med att tänka. Men nu börjar det klarna. En snabbupdate kommer här.
* Sommarjobbet är spikat.
* Extrajobbet trillar det in pass på mest hela tiden.
* Två andra jobb har hört av sig om sommarjobb, så typiskt men lite extra kanske jag kan jobba där också.
* Jouren är på G och allting är färdigt och klart, sån lättnad.
* Kattungarna är här men Argbiggan är fortfarande ganska arg + att hon har bajsat på mitt golv.
* Lägga mig tidigare på kvällarna går sådär haha.. idag somnade jag i soffan innan jag åkte till Winston.
* Celsiusen är tillbaka i mitt liv!
* GÅutmaningen går så jävla bra, är nog på 14 kilometer nu och en långprommis är bokad med Carina 9.30 imorgon så då uppfyller jag nog kvoten på 20 km. Jag gick med Johanna både igår och idag.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0