1.8 kilo borta

Det är bara att inse att detta nu kommer att vara en väldigt vikt´ig blogg. Känner mig svullen och äter mest hela tiden för att inte falla i några som helst svackor. Det går ju bra i 4-5 dagar det vet jag. Sen kommer det att vara superlätt att ta fel val. Mitt bästa tips är fet ost i stavar, mola i dig!! 
 
Har kollat upp träningspass som kan passa och hoppas att jag får sällskap lite nu och då. Det är lite lättare i början då jag har sällskap. Sen har Fitcampen bytt dagar vilket är uselt för min del då det är dom dagarna vi aldrig kan rida på dagarna utan bara på kvällarna. Men just nu känns det helt överkomligt med 2 pass i veckan trots alla omständigheter.
Här är jag just nu och jag ska bara tänka framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0