Less

Fan vilken jävla skitdag. Ryggen gör så fruktansvärt ont att jag två gånger stått på alla fyra och helt seriöst tänkt att det måste vara något som är krossat i ryggen. Jag hatar detta.



I stallet gjorde jag minimalt. Mockade Winstons box och borstade honom, thats it. Lina fixade allting annat. Känner mig hemsk som verkligen inte kan göra vad jag vill.

Lina red ut på Noa och jag och Ballen skruttade efter. Jag går varken fort eller fint haha.. Vid Annikas hus flyger Lina av och landar KADAAAM rakt ner i vägen. Noa fjantade sig för nån soptunna så hon backade i ultrafart och kastade sig sedan runt och ner från slänten. Jag såg allt i slowmotion. Herregud.

Ikväll har jag legat hemma i soffan med småtussarna nära hjärtat! Jag har också stått på knän och händer med hemsk smärta och hatat de små liven som skriker på uppmärksamhet och klättrar upp på mina ben och armar. Ni kan ju tänka er hur kul det måste se ut men tårarna rinner av smärtan inte av skrattanfall.

Så sammanfattningsvis kan jag gärna aldrig uppleva en dag som denna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0