Min man


Har haft en mysig kväll med både musikal och hästhoppning. 
En middag hade gjort kvällen topp. Nu sitter jag hemma i soffan med katterna överallt och väldigt trötta ögon. Imorgon ska jag packa för resan till Stockholm, skriva aktivitetsrapport till Arbetsförmedlingen, söka jobbet på min förra arbetsplats och så ska jag ta mig ut på en ridtur om det inte regnar massa. Känns som att jag kommer ju vila massa i Stockholm så att rida en sväng imorgon kan inte skada. Lina har lovat att rida fredag och söndag om hon hinner, frågan är om hon kommer att kunna slita sig från missungarna.
 
Just det. Jag träffade min blivande man på affärn idag. Eller ja han jag tänkt att jag förr eller senare kommer gifta mig med. Världens finaste människa. Eller ja jag tyckte åtminstone det på den tiden jag kände honom. Jag känner honom inte längre och han är gift med någon annan nu haha.. Jag såg honom idag och jag insåg att jag vill inte gifta mig med honom längre. Han såg så sliten, ledsen och utan livsgnista ut. Så sorgligt. Men detta kanske öppnar nya dörrar för mig nu framöver när jag kryssat bort honom från platsen som min framtida karl?! Håll era tummar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0