Torsdag

Jag tänkte skriva att det var tisdag idag. Kul att det snart är helg igen!
 
Ryggen är sämre igen så jag tog en promenad med pojkarna. Tränade lite med Winston och han är verkligen duktig. Snart ska jag upp på ryggen och göra samma övningar, får se hur det går. Jag pysslade länge i stallet och bara umgicks med båda två. Känns jävligt att jag kände att jag inte kunde rida.

Hemma pysslade jag med kattungarna och la mig och vila ett tag. Lina och Viktor kom förbi och mös med ungarna en stund. De kräver fullständig uppmärksamhet annars skriker dom. Simba satt nyss utanför duschen och skrek i typ 10 minuter. Nu ligger dom och sover i mitt knä och snart ska vi äta och bajsa kväller innan vi hoppar i säng.

Drog iväg en sväng med E på handboll ikväll. Sara var snäll och var hundvakt, vågar inte lämna Ballen ensam med katterna. Elina fick spela, vilket de inte trodde innan. Hon blev både utvisad och gjorde mål!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0