Rönneberga

Jag har vart på en härlig helg på Rönneberga i helgen. Långa dagar med mycket information som får tankarna att spinna. Så jävla mycket god mat! Sena kvällar med massa tjejsnack och en härlig relaxavdelning. En Geocachsväng och en sväng på det superfina gymmet hann jag också med.
 
Känner dock att jag spenderat väldigt mycket tid inomhus och knappt fått någon frisk luft. Mitt i natten i lördags satt jag i min underbara hotellsäng med fönstret öppet och bara kände lite panik av att inte ha fått andas riktigt. Jag är verkligen beroende av att vara ute och få ny luft i lungorna.

Nu är jag peppad och taggad och super trött!!
 




 

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHA så jävla mycket mat skriver du, också lägger du ut en bild på två sparrisar med någon enstaka tomat!! :D

Svar: Hahaha ja det är det ENDA kortet jag har på någon mat :P.
Hanna

2014-10-19 @ 22:09:03
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0