Skönt att träna

Alltså det här med att folk tycker att det är skönt att träna. När fan ska jag tycka det. Jag plågas, svettas och halvt dör. Men nu är ännu ett pass gjort och jag känner att det ska bli riktigt skönt med en hemmakväll imorgon. Jag är så trött. Vaknade halv fem imorse bara för att jag skulle vara duktig då jag la mig redan halv elva igår. Så min plan gick ju sådär.
 
Fick ett erbjudande av ett nytt sånt här pyramidspel ikväll och jag tror fan att jag ska hoppa på det. Jag vill tjäna pengar och jag vill att andra runt mig ska tjäna pengar. Jag och du kan förlora 400 kronor. Vad är 400 kronor egentligen?! När 14 personer är med så får jag casha ut över 30 000 kronor. Tänk att kunna ge det till mormor och morfar!! Jag ska dra med dom i det här, lätt :P
 
God natt

Kommentarer
Postat av: Nina

Snälla du skämtar va?

Svar: Skämtar om vad?
Hanna

2014-10-29 @ 02:49:04
Postat av: Nina

Om pyramidspel?

Svar: Näe jag skämtade inte om det :)
Hanna

2014-10-30 @ 00:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0